


Marçà.....Actuació a la pista, amb molta gent , bon ambient (és el tercer any consecutiu ) ja ens han llogat per l´any que ve.
Guardiola de Font-rubí......Ball de tarda a vessar més de 1000 persones ballant tota l´estona, sopar a casa l´ex alcalde mmmm boníssim!!!! a la nit un bon ball però menys gent, ...... tot seguit.
Bellveí............A la plaça Catalunya.....amb un ambient collonut, una gran cua per firmar autògrafs.......so immillorable...i per sopar!!!! a ca la Juanita.....y viva España!!!!!....La Montse va venir a veuren´s i va pujar a l´escenari recordant
les sensacions amb la venus...encara està en forma...merci Montse!!!!
Falset.........ball de nit a les 11...pista al costat de la píscina...una banyada, sopar (molt malament).........i cloenda d´aquests 4 dies......ball una mica fred.
Els músics, cantants, ballarines, tècnics.....de la venus, tots!!! amb una bona motivació, amb un ambient agradable i una bona disposició....fantàstic!!!!
3 comentaris:
La minigira ha anat molt bé,4 dies molt bons, a mes varem coneixer en "Pep anchova" molt bo!!!i ens va venir a veure la montsieeeee(per cert està molt guapa)en general molt bé!!!
Gràcies Jimmyy per aquest piropo, em faràs possar vermella ;-)
Nanos !!! ha estat un gustasso compartir escenari una vegada més, després de tans dies.
Agraïda a tots per el vostre tracte envers a mi, sou tots de putissima mare.
Una abraçada fortíssima wapus i wapes. I que acabeu de tenir bona gira.
***Montse Raventós***
Una abraçada molt forta del Xemals per la Montsééééé,i agraïts de que ens vinguis a veure, va ser un plaer compartir amb tu el Proud Mary de Bellvei. Espero que t'ho passis molt bé en el Taller de Músics i aprenguis molt, seguirem segur en contacte, guapissima !
Publica un comentari a l'entrada